دانلود بازی Moto GP 13 برای PC
خانه ی ریاضی و فیزیک

MotoGP13

بار دیگر با بازی جدید دیگر خدمت شما عزیزان هستیم. بازی Moto GP 13 جدیدترین بازی منتشر شده در سال 2013 می باشد. این بازی در تاریخ Jun 21, 2013 منتشر شده که ایرانیان دانلود برای اولین بار در بین وب سایت های ایرانی آماده دانلود شما عزیزان نموده است. این بازی دارای تیم ها و صداگزارهای مختلفی می باشد که به گیمر شادابی و هیجان بسیاری را می بخشد. در این بازی از مشکلات نسخه های قبلی خبری نیست و شرکت سازنده آن از بهبود قابل توجعه گرافیک صدا گزاری  و رنگ پردازی سخن گفته است. حجم بازی حدود 5 گیگ می باشد. شما هم اکنون می توانید این بازی را به صورت رایگان از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.

 

تصاویری از محیط بازی :

MotoGP13

MotoGP

MotoGP

   

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows®XP™ SP2, Windows®Vista™, Windows®7, Windows®8
Processor: Intel™ 2.4Ghz or similar
Memory: 1 GB RAM
Hard Disk Space: 7 GB HD space
Video Card: NVIDIA® Geforce 7600, AMD® Radeon™ HD 3870 or higher (it must be able to manage Pixel Shader 3.0) with at least 512MB of display memory.
Additional: Broadband Internet connection

راهنمای فایل های فشرده :

توجه داشته باشید که رمز تمامی فایل های فشرده موجود در سایت (در تمامی بخش ها) عبارت ir-dl.com می باشد، چنانچه از صحت تایپ رمز عبور اطمینان دارید و هنگام Extract (خارج کردن فایل، از حالت فشرده) با خطاهایی مشابه CRC Error یاWrong Password و … مواجه شدید، به این نکته توجه داشته باشید که تمامی فایل ها با پسوند rar موجود در سایت (به استثنا برخی فایل هایی که جهت کاهش حجم به طور حرفه ای فشرده شده است) دارای قابلیت Recovery (ترمیم) هستند، به این معنی که می توانید با انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل، قسمت های دانلود نشده را بازیابی کنید، این روش به Repair (تعمیر) شهرت دارد که مختص نرم افزار WinRAR نیز می باشد. برای استفاده از از روش Repair، نرم افزار WinRAR را گشوده و فایل مورد نظر را انتخاب نمائید، و در ستون بالایی نرم افزار، گزینه Repair را انتخاب کنید، حال در پنجره جدیدی که باز شده است نوع فایل (rar یا zip) را مشخص کنید و با کلیک روی Browse مسیری که فایل تعمیر شده بدان انتقال می یابد را تعیین کنید. پس از انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل فشرده به مسیر از پیش تعیین شده مراجعه کرده و فایل جدید را Extract کنید. توجه داشته باشید که نام تمامی فایل های تعمیر شده با Rebuilt (بازسازی) شروع می شود. چنانچه که روش Repair کارساز نبود و فایل مورد تعمیر قرار نگرفت، فایل ناقص دانلود شده است و باید مجددا اقدام به دانلود کنید، منظور از دانلود ناقص عدم دانلود یک کیلوبایت از یک فایل چند گیگابایتی نیز باشد که ناشی از نوسان بیش از حد سرعت در طی دانلود (بخصوص دانلود شبانه)، و Stop و Resume های متعدد است.

:: بخش اول ::

دانلود

حجم

:: بخش دوم ::

دانلود

حجم

:: بخش سوم ::

دانلود

حجم

 

راهنمایی اضافی نصب:

1. Unrar.
2. Burn or mount the image.
3. Install the Game
4. Play the game with the image/disc mounted
5. Support the software developers. If you like this game, BUY IT

.: راهنمای استفاده از فایل های ISO و Bin :.

روش اول: توسط یک نرم افزار Image Write مانند Ashampoo Burning Studio 10 یا Alochol 120% فایل ISO یا Bin را روی DVD یا CD رایت کرده و سپس بازی را از روی آن اجرا کنید.

روش دوم: توسط نرم افزار Ultra Iso فایل هایی که پسوند ISO و Bin دارند، می توانید بدون Write کردن روی DVD یا CD استفاده کنید. روش کار این نرم افزار چنین است که فایل را از حالت ISO و Bin خارج می کند، یا به عبارتی فایل ها را Extract می کند.

روش سوم: به کمک نرم افزار Zip 7 می توانید فایل های ISO را بدون نیاز به Write کردن به آسانی Extract کرده و استفاده کنید.

روش چهارم: با نرم افزار Winrar نیز می توانید با انجام تنظیماتی ساده از فایل های ISO نیز استفاده کنید. برای اینکار کافی است نرم افزار Winrar را اجرا، و به مسیر زیر مراجعه کرده و تیک گزینه ISO را فعال کنید تا امکان Extract فایل های ISO توسط Winrar فراهم شود .قابل ذکر است که این روش فقط برای فایل های ISO کاربرد دارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 25 دی 1398برچسب:,
ارسال توسط abolfazl

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 33
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 130
بازدید ماه : 700
بازدید کل : 311301
تعداد مطالب : 290
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جست و جوی گوگل
TEXT